ID: 10546
Customer Service Analyst Backoffice Porto 32 uur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Waarom is deze functie voor jou interessant?
Je gaat werken in het buitenland, in de geweldige stad Porto
Je werkt samen met een team hechte collegas, die ook naast het werk samen activiteiten ondernemen
Je doet veel werkervaring op binnen de zakelijke dienstverlening
Je krijgt direct een contract bij Linde Gas
Je verdient een marktconform salaris van minimaal 1300 euro bruto . De levensstandaard ligt overigens een stuk lager dan in Nederland
Je werkt veel met SAP, een toegevoegde waarde op je CV voor in de toekomst
Naast het werk geniet je van het mooie weer, het strand en het zonnige leven dat Porto te bieden heeft
Je werkt van maandag t/m vrijdag van 07.00-16.00 uur, waardoor je genoeg tijd hebt om te genieten van deze buitenland ervaring. Daarnaast helpt Linde Gas je met het regelen van juridische zaken en openen van een bankrekening.
Functieomschrijving
Als medewerker Customer Service Analyst werk je voor het bedrijf Linde Gas vanuit de geweldige stad Porto in Portugal.
De Linde Group is een vooraanstaand gas- en ingenieursbedrijf met zon 65.500 werknemers in meer dan 100 landen ter wereld. Op deze locatie in Portugal werkt o.a. een team van Nederlandse medewerkers die verantwoordelijk zijn voor al het klantcontact met de Nederlandse markt van Linde Gas.
Functie-eisen
Over de functie
Wij zoeken mensen op zowel de Front Office als de Back Office. Dit houdt in dat je het klantcontact onderhoudt maar ook verantwoordelijk bent voor de administratie en het bijhouden van een klantdossier.
Je hebt contact met Nederlandse klanten die uiteenlopende vragen hebben. Dit kunnen vragen zijn over fouten op de factuur, het aanvragen van gas, het wijzigen/uitbreiden van producten etc. Daarnaast weet jij de klant te binden en te boeien door excellente service te bieden en hoog te houden, Tot slot denk je mee met het bedrijf over verbetering in processen en werkwijze, om de ervaring voor de klant met Linde Gas nog beter te maken.
Arbeidsvoorwaarden
Wat vragen we van jou?
Je hebt een afgeronde HBO opleiding óf een MBO 4 opleiding met relevante werkervaring
Je hebt ervaring in klantcontact en administratie
Je past je snel aan en kan snel aarden in een andere woon- en werkomgeving
Je spreekt goed Engels. Je werkt met collegas van verschillende nationaliteiten, waardoor Engels de voertaal is binnen het bedrijf. De functie inhoudelijk voer je uit in het Nederlands.
Je kijkt er naar uit om voor minimaal 1 jaar naar het buitenland te gaan!
Is dit de baan voor jou?
Ben jij die energieke persoon die op zoek is naar een nieuw avontuur in het buitenland? Sta jij met beide benen op de grond en wil je jezelf graag blijven ontwikkelen binnen de zakelijke dienstverlening? Weet jij ons te overtuigen waarom jij perfect op deze functie past? Solliciteer dan vandaag nog! Neem contact op met Roxanna Burger via buitenlandexperience@uniquecustomercare.nl. Je kunt haar ook appen op 06 28334350
Waarom is deze functie voor jou interessant?
Je gaat werken in het buitenland, in de geweldige stad Porto
Je werkt samen met een team hechte collegas, die ook naast het werk samen activiteiten ondernemen
Je doet veel werkervaring op binnen de zakelijke dienstverlening
Je krijgt direct een contract bij Linde Gas
Je verdient een marktconform salaris van minimaal 1300 euro bruto . De levensstandaard ligt overigens een stuk lager dan in Nederland
Je werkt veel met SAP, een toegevoegde waarde op je CV voor in de toekomst
Naast het werk geniet je van het mooie weer, het strand en het zonnige leven dat Porto te bieden heeft
Je werkt van maandag t/m vrijdag van 07.00-16.00 uur, waardoor je genoeg tijd hebt om te genieten van deze buitenland ervaring. Daarnaast helpt Linde Gas je met het regelen van juridische zaken en openen van een bankrekening.
Functieomschrijving
Als medewerker Customer Service Analyst werk je voor het bedrijf Linde Gas vanuit de geweldige stad Porto in Portugal.
De Linde Group is een vooraanstaand gas- en ingenieursbedrijf met zon 65.500 werknemers in meer dan 100 landen ter wereld. Op deze locatie in Portugal werkt o.a. een team van Nederlandse medewerkers die verantwoordelijk zijn voor al het klantcontact met de Nederlandse markt van Linde Gas.
Functie-eisen
Over de functie
Wij zoeken mensen op zowel de Front Office als de Back Office. Dit houdt in dat je het klantcontact onderhoudt maar ook verantwoordelijk bent voor de administratie en het bijhouden van een klantdossier.
Je hebt contact met Nederlandse klanten die uiteenlopende vragen hebben. Dit kunnen vragen zijn over fouten op de factuur, het aanvragen van gas, het wijzigen/uitbreiden van producten etc. Daarnaast weet jij de klant te binden en te boeien door excellente service te bieden en hoog te houden, Tot slot denk je mee met het bedrijf over verbetering in processen en werkwijze, om de ervaring voor de klant met Linde Gas nog beter te maken.
Arbeidsvoorwaarden
Wat vragen we van jou?
Je hebt een afgeronde HBO opleiding óf een MBO 4 opleiding met relevante werkervaring
Je hebt ervaring in klantcontact en administratie
Je past je snel aan en kan snel aarden in een andere woon- en werkomgeving
Je spreekt goed Engels. Je werkt met collegas van verschillende nationaliteiten, waardoor Engels de voertaal is binnen het bedrijf. De functie inhoudelijk voer je uit in het Nederlands.
Je kijkt er naar uit om voor minimaal 1 jaar naar het buitenland te gaan!
Is dit de baan voor jou?
Ben jij die energieke persoon die op zoek is naar een nieuw avontuur in het buitenland? Sta jij met beide benen op de grond en wil je jezelf graag blijven ontwikkelen binnen de zakelijke dienstverlening? Weet jij ons te overtuigen waarom jij perfect op deze functie past? Solliciteer dan vandaag nog! Neem contact op met Roxanna Burger via buitenlandexperience@uniquecustomercare.nl. Je kunt haar ook appen op 06 28334350