ID: 10548
Advertentie ID: #10548 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Junior HR service medewerker | ABN AMRO | Amsterdam | Fu...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Werken bij ABN AMRO betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. We willen dat onze klanten onze producten begrijpen. Dat betekent dat we soms nee' verkopen als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: een overzichtelijk productaanbod bieden. En helder communiceren. Bankieren is ons vak, de wereld onze uitdaging.
Functieomschrijving
Ben jij communicatief ijzersterk in het Nederlands en Engels? Maak jij je nieuwe systemen en applicaties snel eigen? Én ben jij per direct beschikbaar voor een uitdagende functie bij één van grootste banken van Nederland? Dan hebben we een match en zoeken wij jou!
Als HR Service medewerker ben je het eerstelijns aanspreekpunt voor (inter)nationale medewerkers, managers en sollicitanten. Je beantwoordt eenvoudige vragen en geeft advies over vraagstukken met betrekking tot HR producten, -diensten en -systemen. Dit om de overige collega's meer ruimte te geven voor de complexe vraagstukken. Jij bent samen met je team verantwoordelijk voor het correct, tijdig en volledig overzetten van tickets uit het huidige systeem naar het nieuwe. Naast schriftelijk beantwoord je bij afwezigheid van collegas, ook vragen telefonisch en per chat. Je bent gericht op een optimale employee experience en een hoge gebruikerstevredenheid.
Een uitstekende klantgerichte en servicegerichte houding noodzakelijk. Je hebt inzicht in de wensen en servicebehoeften van betrokkenen en je toetst regelmatig of de verleende service aan de verwachtingen voldoet. Je monitort en analyseert kwaliteit, efficiëntie en trends van de dienstverlening van HR Contact. Hiervoor gebruik je onder andere data-analyses uit de systemen.
Functie-eisen
Jij:
Bent klantgericht en zoekt de samenwerking op met anderen binnen en buiten het team;
Staat klanten altijd goed te woord door je sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
Hebt een afgeronde mbo of hbo opleiding op zak.
Verder heb jij goede kennis van wet- en regelgeving op het gebied van het verstrekken van HR informatie, privacy en arbeidsvoorwaarden én heb je minimaal 1 jaar werkervaring in een klantcontact omgeving.
Arbeidsvoorwaarden
Je krijgt:
HR werkzaamheden in een dynamische en zelfsturende organisatie;
Tijdelijk werk waarmee je jouw financiële carrière een zetje geeft;
Een mooi salaris van ongeveer €13,37 (afhankelijk van je ervaring en opleiding).
Past bovenstaande functie jou als gegoten? Solliciteer dan direct of stel je vragen door te bellen naar 020-4301450.
Werken bij ABN AMRO betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. We willen dat onze klanten onze producten begrijpen. Dat betekent dat we soms nee' verkopen als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: een overzichtelijk productaanbod bieden. En helder communiceren. Bankieren is ons vak, de wereld onze uitdaging.
Functieomschrijving
Ben jij communicatief ijzersterk in het Nederlands en Engels? Maak jij je nieuwe systemen en applicaties snel eigen? Én ben jij per direct beschikbaar voor een uitdagende functie bij één van grootste banken van Nederland? Dan hebben we een match en zoeken wij jou!
Als HR Service medewerker ben je het eerstelijns aanspreekpunt voor (inter)nationale medewerkers, managers en sollicitanten. Je beantwoordt eenvoudige vragen en geeft advies over vraagstukken met betrekking tot HR producten, -diensten en -systemen. Dit om de overige collega's meer ruimte te geven voor de complexe vraagstukken. Jij bent samen met je team verantwoordelijk voor het correct, tijdig en volledig overzetten van tickets uit het huidige systeem naar het nieuwe. Naast schriftelijk beantwoord je bij afwezigheid van collegas, ook vragen telefonisch en per chat. Je bent gericht op een optimale employee experience en een hoge gebruikerstevredenheid.
Een uitstekende klantgerichte en servicegerichte houding noodzakelijk. Je hebt inzicht in de wensen en servicebehoeften van betrokkenen en je toetst regelmatig of de verleende service aan de verwachtingen voldoet. Je monitort en analyseert kwaliteit, efficiëntie en trends van de dienstverlening van HR Contact. Hiervoor gebruik je onder andere data-analyses uit de systemen.
Functie-eisen
Jij:
Bent klantgericht en zoekt de samenwerking op met anderen binnen en buiten het team;
Staat klanten altijd goed te woord door je sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
Hebt een afgeronde mbo of hbo opleiding op zak.
Verder heb jij goede kennis van wet- en regelgeving op het gebied van het verstrekken van HR informatie, privacy en arbeidsvoorwaarden én heb je minimaal 1 jaar werkervaring in een klantcontact omgeving.
Arbeidsvoorwaarden
Je krijgt:
HR werkzaamheden in een dynamische en zelfsturende organisatie;
Tijdelijk werk waarmee je jouw financiële carrière een zetje geeft;
Een mooi salaris van ongeveer €13,37 (afhankelijk van je ervaring en opleiding).
Past bovenstaande functie jou als gegoten? Solliciteer dan direct of stel je vragen door te bellen naar 020-4301450.