ID: 12757
Advertentie ID: #12757 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservice Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een bedrijf die zich bezig houdt met het plaatsen van elektrische laadpalen en het adviseren en informeren van de gebruikers hiervan. Door toenemende drukte is deze vacature ontstaan. De organisatie is gevestigd Arnhem en je komt te werken in een innovatief en flexibel bedrijf.Het is een organisatie waar het op het moment druk is en er veel werk op iedereen af komt. Het is een informele en prettige organisatie die goed in de markt bekend staat. Er zijn veel flexibele werkplekken en zijn ook innovatief. Er heerst een prettige, goede en open werksfeer. Mogelijk zal het werk nog langer toenemen en in het afgelopen jaar zijn er medewerkers in dienst getreden. De werkgever staat bekend als een prettige en goede werkgever waar mensen graag werken
Functieomschrijving
Ben jij iemand die graag in contact is met klanten? Ben jij administratief sterk onderlegd? Houd jij er van om klanten te helpen zodat zij optimaal wordt geholpen? Je werkzaamheden zijn ter ondersteuning van de operationele activiteiten voor het proces van aanvraag tot realisatie van een oplaadpaal. Hierbij kan gedacht worden aan het informeren van E-rijders en gemeente (mail en telefonisch). Daarnaast zal je informatie updaten in diverse computerprogrammas zoals SAP B1 en Lukas. Verder zullen onderstaande taken tot jouw takenpakket horen:Je hebt veel telefonisch contact, beantwoorden van klantvragen van e-rijders, gemeenten, aannemer, netbeheerder; status doorgeven en of achterhalen, klanten terugbellen. Je zal vragen van E-rijders beantwoorden, veelal status updates van bestaande aanvragen. Daarbij heb je ook contact met eventueel aannemers en/of netbeheerders i.v.m. planning; Je maakt Service calls aan en zal nieuwe aanvragen in behandeling nemen, locaties voorstellen en afstemmen met de betrokken partijen. Al deze informatie zal je gaan beheren in SAP B1 en ben je verantwoordelijk voor de communicatie naar E-rijders en de diverse partijen. Je gaat mails verwerken in de standaardmailbox, status achterhalen en klanten informeren.De gehele coördinatie van aanvraag tot Realisatie van een oplaadpaal. Jij hebt de touwtjes in handen en overziet het volledige proces van al jouw aanvragen. Tevens draag je zorg dat deze binnen de gestelde termijn wordt afgehandeld.De opdracht is voor minimaal een half jaar en bij goed functioneren en presteren zit er wellicht ook een overname in.Belangrijk is dat je minimaal 32 uur per week en per direct beschikbaar bent
Functie-eisen
Wij zoeken mensen met ruime ervaring in het communiceren met klanten, je hebt inlevingsvermogen met de klant en kan ook goed omgaan met mensen die minder tevreden of boos zijn. Je moet aantoonbare ervaring hebben in de administratie en goed met computersystemen om kunnen gaan. Wat kun jij van Adecco verwachten?- Wat kun jij van Adecco verwachten?- Salaris: €12,12 bruto per uur;- Reiskostenvergoeding;- 24 vakantiedagen bij fulltime dienstverband,- Iedere woensdag je salaris gestort,- Gratis toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz, omdat de ontwikkeling van onze medewerkers bij ons voorop staat. Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met de vestiging Arnhem via 026-3540280 of stuur een e-mail naar bart.verplak@adecco.nl
Arbeidsvoorwaarden
2000 per maand
Onze opdrachtgever is een bedrijf die zich bezig houdt met het plaatsen van elektrische laadpalen en het adviseren en informeren van de gebruikers hiervan. Door toenemende drukte is deze vacature ontstaan. De organisatie is gevestigd Arnhem en je komt te werken in een innovatief en flexibel bedrijf.Het is een organisatie waar het op het moment druk is en er veel werk op iedereen af komt. Het is een informele en prettige organisatie die goed in de markt bekend staat. Er zijn veel flexibele werkplekken en zijn ook innovatief. Er heerst een prettige, goede en open werksfeer. Mogelijk zal het werk nog langer toenemen en in het afgelopen jaar zijn er medewerkers in dienst getreden. De werkgever staat bekend als een prettige en goede werkgever waar mensen graag werken
Functieomschrijving
Ben jij iemand die graag in contact is met klanten? Ben jij administratief sterk onderlegd? Houd jij er van om klanten te helpen zodat zij optimaal wordt geholpen? Je werkzaamheden zijn ter ondersteuning van de operationele activiteiten voor het proces van aanvraag tot realisatie van een oplaadpaal. Hierbij kan gedacht worden aan het informeren van E-rijders en gemeente (mail en telefonisch). Daarnaast zal je informatie updaten in diverse computerprogrammas zoals SAP B1 en Lukas. Verder zullen onderstaande taken tot jouw takenpakket horen:Je hebt veel telefonisch contact, beantwoorden van klantvragen van e-rijders, gemeenten, aannemer, netbeheerder; status doorgeven en of achterhalen, klanten terugbellen. Je zal vragen van E-rijders beantwoorden, veelal status updates van bestaande aanvragen. Daarbij heb je ook contact met eventueel aannemers en/of netbeheerders i.v.m. planning; Je maakt Service calls aan en zal nieuwe aanvragen in behandeling nemen, locaties voorstellen en afstemmen met de betrokken partijen. Al deze informatie zal je gaan beheren in SAP B1 en ben je verantwoordelijk voor de communicatie naar E-rijders en de diverse partijen. Je gaat mails verwerken in de standaardmailbox, status achterhalen en klanten informeren.De gehele coördinatie van aanvraag tot Realisatie van een oplaadpaal. Jij hebt de touwtjes in handen en overziet het volledige proces van al jouw aanvragen. Tevens draag je zorg dat deze binnen de gestelde termijn wordt afgehandeld.De opdracht is voor minimaal een half jaar en bij goed functioneren en presteren zit er wellicht ook een overname in.Belangrijk is dat je minimaal 32 uur per week en per direct beschikbaar bent
Functie-eisen
Wij zoeken mensen met ruime ervaring in het communiceren met klanten, je hebt inlevingsvermogen met de klant en kan ook goed omgaan met mensen die minder tevreden of boos zijn. Je moet aantoonbare ervaring hebben in de administratie en goed met computersystemen om kunnen gaan. Wat kun jij van Adecco verwachten?- Wat kun jij van Adecco verwachten?- Salaris: €12,12 bruto per uur;- Reiskostenvergoeding;- 24 vakantiedagen bij fulltime dienstverband,- Iedere woensdag je salaris gestort,- Gratis toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz, omdat de ontwikkeling van onze medewerkers bij ons voorop staat. Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met de vestiging Arnhem via 026-3540280 of stuur een e-mail naar bart.verplak@adecco.nl
Arbeidsvoorwaarden
2000 per maand