ID: 2808
Advertentie ID: #2808 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Supervisor klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Naast het afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails, zal je een deel van de aansturing en coaching van de medewerkers van de afdeling voor je rekening nemen. Het is zelfstandig werk dat is afgekaderd door vastgestelde procedures en afspraken.De supervisor klantenservice dient afwijkingen in tegenstelling tot gemaakte afspraken te signaleren, informeert en rapporteert aan de manager klantenservice betreffende de voortgang, werkwijzen en resultaten.De supervisor klantenservice geeft operationele leiding aan medewerkers van de avond- en weekenddienst. Samen met de manager, ga je de medewerkers van klantenservice begeleiden, aansturen en coachen. Medeverantwoordelijk voor het behalen van de KPI's en targets binnen de gestelde termijn Medeverantwoordelijk voor het op juiste wijze behandelen, afhandelen, documenteren en vastleggen van binnenkomende en uitgaande telefoontjes, poststukken en e-mails. Verantwoordelijk voor de werkzaamheden die tijdens de avond- en weekenddienst worden uitgevoerd Initiatiefnemer, samen met de manager klantenservice, van verbeteringsprocessen binnen de afdeling. Signaleringsfunctie naar andere afdelingen en bruggen slaan tussen medewerkers en afdelingen.Naast het afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails, zal je een deel van de aansturing en coaching van de medewerkers van de afdeling voor je rekening nemen. Het is zelfstandig werk dat is afgekaderd door vastgestelde procedures en afspraken.De supervisor klantenservice dient afwijkingen in tegenstelling tot gemaakte afspraken te signaleren, informeert en rapporteert aan de manager klantenservice betreffende de voortgang, werkwijzen en resultaten.De supervisor klantenservice geeft operationele leiding aan medewerkers van de avond- en weekenddienst.
Functie-eisen
Senior callcentermedewerker Senior medewerker klantenservice Supervisor Supervisor klantenserviceGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Regio Roermond, telefoonnummer (0475) 39 03 60. Referentienummer van deze vacature: M-000000788.
Naast het afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails, zal je een deel van de aansturing en coaching van de medewerkers van de afdeling voor je rekening nemen. Het is zelfstandig werk dat is afgekaderd door vastgestelde procedures en afspraken.De supervisor klantenservice dient afwijkingen in tegenstelling tot gemaakte afspraken te signaleren, informeert en rapporteert aan de manager klantenservice betreffende de voortgang, werkwijzen en resultaten.De supervisor klantenservice geeft operationele leiding aan medewerkers van de avond- en weekenddienst. Samen met de manager, ga je de medewerkers van klantenservice begeleiden, aansturen en coachen. Medeverantwoordelijk voor het behalen van de KPI's en targets binnen de gestelde termijn Medeverantwoordelijk voor het op juiste wijze behandelen, afhandelen, documenteren en vastleggen van binnenkomende en uitgaande telefoontjes, poststukken en e-mails. Verantwoordelijk voor de werkzaamheden die tijdens de avond- en weekenddienst worden uitgevoerd Initiatiefnemer, samen met de manager klantenservice, van verbeteringsprocessen binnen de afdeling. Signaleringsfunctie naar andere afdelingen en bruggen slaan tussen medewerkers en afdelingen.Naast het afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails, zal je een deel van de aansturing en coaching van de medewerkers van de afdeling voor je rekening nemen. Het is zelfstandig werk dat is afgekaderd door vastgestelde procedures en afspraken.De supervisor klantenservice dient afwijkingen in tegenstelling tot gemaakte afspraken te signaleren, informeert en rapporteert aan de manager klantenservice betreffende de voortgang, werkwijzen en resultaten.De supervisor klantenservice geeft operationele leiding aan medewerkers van de avond- en weekenddienst.
Functie-eisen
Senior callcentermedewerker Senior medewerker klantenservice Supervisor Supervisor klantenserviceGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Regio Roermond, telefoonnummer (0475) 39 03 60. Referentienummer van deze vacature: M-000000788.